BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
here i'm come...coklat manis try to give the best...follow me if u want...tenkiu...i really appreciated it..=)

here i come

how much u view..??!

Wednesday, May 11, 2011

aq bukan aq lagi..!!

actually,,mata aq da pedih...first sebab ngantok...second sebab....ahhh...ta yah la taw...nak tidoq,,tapi tak buleyh....so aq belek2 dulu blog2 sahabat2 aq..arrgghh...sedeyh..terharu n menyesal...menyesal sebab tak alert...sya sakit,,aq langsung tataw...sampai saat neyh bawu aq taw..tuu pown pas aq da ceroboh  selak2 blog dy...(terdiam seketika,,idea hilang)btw,,i'm so sorry bup dah abaikan ko wahai sahabat,,sedang kau cuba bantu aq bangkit balik..seriusly aq cakap,,aq dah hilang "aq" yang dulu..i dont know who i'm now..hidup aq dah berubah mendadak...semuanya sebab cinta..!!!hebatkan penagan cinta tuh...boleyh buat owang senyum,,boleyh buat owang terasa di hargai,,boleyh buat owang bahagia,,boleyh buat owang tersenyum 25 jam..ehh yeke 25 jam..??boleyh buat owang nanges..boleyh buat owang menderita n tak terkecuali jugak boleyh buat owang sangat sengsara..why..???kenapa semua neyh harus ada...???yaa...sekarang hidup aq penuh dengan kepalsuan..kepalsuan yang paling menyakitkan sekarang neyh,,aq TERPAKSA mencintai seseorang...actually,,memang aq sayang dy..tapi sayang tak bereti kita menyintai...am i right..??sangat sakit kerana perlu menipoo yang aq mencintai dy..kenapa,,sebab aq nak tengok senyuman dy suatu ketika dahulu..aq cuba membuka ruang dalam hidup aq dengan menerima dy dalam hidup aq...tapi ternyata apa yang aq buat dah makan diri aq sendiri..aq dah jadi terhutang budi dengan dy pulok...sesungguhnya bukan itu yang aq mahu...maafkan aq kerana tak dapat menyintai kau..bukan niat aq nak mempermaenkan perasaan kau wahai cucu adam....ini soal hati dan perasaan...siap boleyh paksa...tapi entry ne bukan aq nak cerita pasal cinta itu,,cinta ini,,cinta segala..korang nak tahu,,penderitaan dalam percintaan,,ketakutan aq dalam bercinta datang balik..kali neyh lagi dasyat..sampai aq hilang identiti aq sendiri..korang..korang nak tahu kenapa aq selalu wat gila2,,aq bising2,,aq nyanyi2,,aq buat ceramah free kat korang...???tuh semua sebab tekanan yang aq hadapi..kepada TEAH,,SYA,,AZII ngn SHEERA,,thanx bup sudi layan ceramah free aq hari 2 pas kita settle paper ACCOUNT..sesungguhnya saat tuh hati aq sangat berkecamuk...jangan risau,,bup korang tak kan dengar tuh semua lgi dari mulut aq..aq dah give up..i', try to be strong in front both of u...but i can't...i'm dying inside..this is becoz of love..maafkan aq andai suatu ketika nanti aq tak dapat hadirkan senyuman dan tawa kalian lagi saat kalian bersama aq...dan aq sangat harapkan tawa kalian dan indahnya senyuman kalian..satu aq mohon,,jangan kalian hampiri jurang yang sedang aq ciptakan...bukan jurang yang bakal menjadi pemisah dalam persahabatan kita,,tapi jurang penderitaan hidup yang bakal aq lalui...aq tak ingin kalian bersama aq mengharunginya kerana aq bakal hilang semua keindahan  yang kalian miliki...senyum dan tawa kalian adalah penawar segala sengsara yang aq miliki...buat kau wahai cucu adam,,maafkan aq sekali lagi,,aq tak dapat memaksa hati aq untuk menyintai kau...kerana paksaan dalam menyintai seseorang sangat pedih,,dan pedihnya lagi dasyat dari ditinggalkan sang kekasih....bukan pinta aq untuk mengakhiri cerita dengan pengakhiran yang sangat memedihkan ini...aq sudah bersedia andai aq perlu menggadaikan nyawa aq wahai sang PERCINTAAN YANG KEJAM....kerana kau aq terpaksa melukakan,,kerana kau aq terpaksa membuat seseoarang menderita,,kerana kau aq terpaksa berhadapan dengan hari yang semakin kelam...


perhatian:entry neyh aq sambung tulis pagi sebab aq dah tertido...ngeee...~~~


1 rAhsiA:

shahril said...

maafkn abg atas apa yg terjd..abg hnya fkirkn dri abg sja..abgxthu benda tui2 kenyataan..arap ayg bhgia lpas nie..senyum blik seperti..tu yg sj yg bt aty abg tenng..kjar la cta2 ayg..yg pasti syg abg pada ayg xpnh hilng..ayg sntiasa dhti abg..lalalalalala..ingt abg sellu!