BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
here i'm come...coklat manis try to give the best...follow me if u want...tenkiu...i really appreciated it..=)

here i come

how much u view..??!

Saturday, May 28, 2011

bufday boy-hAppY birtHdAy

ehhh.....lupa....dah 28 MAY an...any way ader bufday owang lah...ehhh...bufday sapa neyh...??aq kah..??bukan...bufday aq lambat lagi...bulan 2...tahon depan nuhhh...hari neyh hari bahgia SHAHRIL AIZAT b. NORDIN...he is my fren...hehehhe....tengok wall dy kat facebook tadi..wahh...ramainya yang wish....baguslah..actually saya sebenarnya ta nak wish kat awk lagi...saya nak jadi yang terakhir buleyh...???tak kasi nak jugak...so saya wat entry neyh khas untuk awak keyh....asai semacam punya skema ayat aq neyh...tak per izinkan saya "menyekemakan" diri hari neyh keyh...entry neyh ja...owke skang saya nak nyanyi kat awak....

hAppy birthdAy to U,,
hAppy birthdAy to U,,
hAppy birthdAy,,
hAppy birthdAy,,
hAppy birthdAy,,
to youuuuu.....

ALLAH sELamAtkAn kamoo,,
ALLAH sELamAtkAn kAmoo,,
ALLAH sELamAtkAn,,
SHAHRIL AIZAT,,
ALLAH sELamAtkAn kAmoo...

happy birthday..may ALLAH bless u...semoga panjang umo n dimurahkan rezeki....first of all,,nak ucap tahniah sebab awak dah berjaya sampai ke umo nieyh...ehh,,dah tua owke...so jangan manja2 sangat ngan mak owke....dah boleyh kawin dah pown...any way sowi saya tak berkesempatan untuk celebrate birthday awak kali neyh...sama2 ngan awak makan kek "SECRET RECIPE"..awak mintak kat saya dulu kan...pesan awal lagi kan...ehhh...tak malu men mintak2..hehhehe..just a joke..actually memang saya nak tunaikan,,tapi memandangkan keadaan kita sekarang dah buat saya tak dapat nak tunaikan apa yang awak nak...bufday saya,,saya dah dapat "domok" dari awak...tapi bufday awak saya tak mampu bagi papa....ermmm....i'm so sorry..=( saya ingat saya nak wat satu lukisan untuk awak..KHAS!!tapi masa tak mengizinkan...saya asyik sibuk jew....skali lagi,,maap yer....saya dah cari jugak something tok saya kasi kat awak,,tapi still xdapat cari yang sesuai ngan awak...awak mengharapkan ucapan dari saya kew...???bukan saya tak nak ucap...saya cuma segan...awak tawu kan saya neyh pemalu..kikikikiki..;)segan nya wat statement cam neyh...bhaahahhahaha...poyo lah saya neyh kan.....saya mintak maaf eyh bup saya dah ancurkan hari bahgia awak ari neyh....skali lagi...happy birthday....


"ya Allah,,ku panjatkan seribu kesyukuran kerana kau masih memberi aq nafas untuk terus hidup di atas muka bumimu yang penuh segala nikmat...ya Allah,,kau panjangkanlah umur sahabatku ini kerana hari ini adalah hari bahagia dy yang mana pada tanggal ini dy telah di lahirkan di duniamu yang penuh karamah ini ya Allah...ya Allah,,kau jadikanlah dy seorang hamba yang sentiasa bersyukur dengan segala apa yang dy miliki....kau tabahkanlah dan ikhlaskanlah hatinya dalam menerima segala macam dugaan yang telah kau berikan padanya ya Allah...ya Allah yang maha mengetahui segala isi langit dan bumi,,,kau murahkanlah rezekinya,,rezeki yang telah di ikhtiarkan secara halal...sesungguhnya engkau maha mengetahui mana yang terbaek untuk hambamu ya Allah...ya Allah,,kau jodohkanlah sahabatku ini dengan seorang gadis,,yang dapat menjaganya dengan baek...yang dapat membuatkan harinya terus bahagia ya Allah...kebahagiaan itu sebagai ganti kekecewaannya hari ini setelah cinta yang kau telah lahirkan dalam jiwanya di khianati si gadis...sesungguhnya ya Allah kau lahirkanlah cintanya ke jalan yang benar dengan mencintai rasul dan syurgamu terlebih dahulu...kau bukakanlah pintu hatinya agar dy tidak di butakan oleh nafsu yang telah menutup pintu hatinya agar jauh dari cintamu ya Allah...sesungguhnya kau juga tempat aq meminta dan tempat aq memohon pertolongan..."

AMIN...

p/s datin :doa adaah hadiah yang terbaek....kerana dengan doa kita dapat melakukan sesuatu....


p/s:bukan ta nak wish awal....saya rasa saya bukan sesiapa lagi...tiada istimewanya saya...=)

2 rAhsiA:

shahril said...

thank......saya tahu sapa saya..

shahril said...

bila bc blik ..rasa specl plk...hehehe...siok2...trima ksh bub bt nie utk abg..adiah dh bg an.taw pa adiah nya..bt abg tersnyum..tnhk...:)