BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
here i'm come...coklat manis try to give the best...follow me if u want...tenkiu...i really appreciated it..=)

here i come

how much u view..??!

Sunday, May 8, 2011

cintA kristAL

sinar matamu bagai,,
api menyambar,,
haruskah engkau dan aku sama,,
bara restu cintamu,,
aku terpandang,,
oleh pancaran,,
jernih cinta kristal,,
kini,,
aku terlontar,,
ke dasar cintamu,,
suci,,
kini aku mengenang,,
akan kepastian,,
agungnya cintamu,,
hangat membakar,,
panas membara,,
mentari cintaku ini,,
jangan di padamkan,,
jika terpadam,,
fana lah harapan,,
kasih,,
tunjukkan aku,,
murni cintamu,,
pasti,,
biar,,
aku ilhamkan,,
akan kesucian,,
kasih dan cintamu,,
terus memancar,,
terus membara,,
jangan padamkan,,
mentari cinta,,
jangan padamkan,,
jernih cinta kristal,,
bawa ku pulang,,
bawa ku pulang,,
bawa ku pulang,,
haaa..~~~hhaaa~~~haaa~~~

-RAHIM MAAROF-


1 rAhsiA:

shahril said...

i like la syg lgu nie...