BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
here i'm come...coklat manis try to give the best...follow me if u want...tenkiu...i really appreciated it..=)

here i come

how much u view..??!

Wednesday, June 29, 2011

ehhh...befday awak eaa..?? (=

tengah ushar2 wall owang kat facebook,,tetiba,,ade kat tepi tuh,,*teettt birthday....esshhh...birthday dy ari neyh....bape tarikh hari neyh,,29 JUNE 2011...okwe...saya nak nyanyi lagu neyh....1..2..3..

ALLAH selamatkan kamoo,,
ALLAH selamatkan kamoo,,
ALLAH selamatkan *tteettt,,
ALLAH selamatkan kamoo...

HAPPY BIRTHDAY to you,,
HAPPY BIRTHDAY to you,,
HAPPY BIRTHDAY,,
HAPPY BIRTHDAY,,
HAPPY BIRTHDAY to youuu......!!!

yea,,dengan ini saya mengisytiharkan bahawa,,hari ini usia awak sudah menjangkau 20 + 1 = 2?...hahhaha...bocor rahsia umor awak dah 20 lebeyh...wekk.. =p...dah tua lah....tapi perangai macam kanak-kanak ribena....suka loyar buruk an....suka sakat owang...HAHA...noty boy haaa...!!!awak mesty tak baca entry neyh an...sebab awak tak tawu pown blog saya neyh wujud... n i have something...i want to wishes u...aq tak sure ayat BI aq neyh betol kaa tak..hahahha...

1.selamat ulangtahun yang ke 20-an..
2.semoga panjang umor n dimurahkan rezeki..
3.semoga apa saja yang awak hajatkan menjadi sebuah kenyataan...
4.harap friendship neyh sampai SYURGA..
5.tima kaseh sebab dah banyak tolong saya,,especially dalam
bg semangat tok belaja..
6.senyuman awak wat saya senyum balik...thanx...(~_^)(V)
7.YOU ARE GOOD TO BE FRIEND..
8.semoga hidup awk diberkati dan di rahmati...

saya nak bagi kek n hadiah..tapi awak jauh kat sana....saya bagi sini je lah ehh....hehhehehhe





pesan datin :tak salah kalau kita mengingati seseorang,,mungkin dy juga tengah ingatkan kita...

p/s :saya suka bila awak senyum...SWEET sangat....

0 rAhsiA: