BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
here i'm come...coklat manis try to give the best...follow me if u want...tenkiu...i really appreciated it..=)

here i come

how much u view..??!

Saturday, July 16, 2011

dah sampai umah,,SAKIT pown sampai...(+____+)(V)

ASSALAMUALAIKUM amazing shining "STARS"....
stars..??tetiba tingat someone...GRR..=(

yea..!!dah sampai umah...ehh...dah ada kat umah owke...HEHE..=)..balik naek bus...sesowang lagi...ngeee...=D
naek bus plus liner....actually,,seronok ka balik..???terasa kosong plak...tataw laa napa...saat saat nak balik neyh laa dugaan datang menimpa nimpa...dari semalam dah rasa laen macam...hidung tetiba berair...datang hari neyh plak,,dengan demam,,batuk,,asthma,,selsema suma join sekali...errgghhh..!!derita gilaa..!!!jadi letih sangat...badan badan sakit,,kepala sakit,,hidung sakit semua sakitlah yang pastinya...masa dalam bus tadi,,hanya tuhan jaa laa yang tahu...dah laa tak makan apa dari pagi...dengan badan macam neyh pulak...masa tuh laa jugak,,rasa cam nak pengsan,,rasa nak muntah bagai...tapi tahan jaa laa...alhamdulillah,,tak dak apa yang jadi...sampai kat tol sungai dua,,kol abah...tapi abah tak angkat...then kol mak,,naseb baek mak angkat...cakap kat mak dah sampai dekat sungai dua....soh abah datang amik...mak tanya nak soh amik kat mana..gtaw la kat jeti..sebab dah balik naek bus...mak cakap,,laa,,ingat nak amek kat bukit mertajam...kata laa kat mak bukan naek ketapi...(dalam hati dah nanges...al-maklumlah,,owang tak sihat,,jiwa memang sensitif....)ergghh..!!mak cakap,,keta dah antaq p workshop,,then abah terus amik phone dari mak..
"hello fatin,,balik laa naek bus..."
"tak larat...demam neyh...=( "
"abah nak amik camna,,,dengan helmet ta dak..."
"ermmm tak paa lah...(air mata dah kuaq)"
"amiklah teksi,,satgi abah bayaq...hantaq mai kat kedai..."
"hergghh..tak pa lah..tak pa lah..(merajuk)"
then terus matikan phone...kecewa laa kononnya...then tepon aril...ingat nak mintak tolong dy...terus matikan phone...niat terus terbantut...sebab nanti cakap,,bila perlu cari,,bila tak perlu,,tinggai...so,,mintak tolong asri...naseb baek,,dy boleyh mai amik...tuh pown awex dy tataw...haesshhh...serba salah plak....hermm...then aril lak cam nak marah....aq tak niat nak pinggirkan dy pown...I'M SO SORRY....asri hantaq sampai depan umah...masuk masuk,,mesej kejap,,then tertidoq sampai maghrib....letih punya angkara....tapi owang cakap,,bila ALLAH turunkan kita dugaan sakit neyh,,kita kena bersyukur...sebab sakit neyh boleyh menghapuskan dosa dosa kecil...tapi kekadang aq tak tahan....sakit dada...rasa macam hidup neyh tak panjang dah...takut jugak...so,,aq ada benda yang nak cakap sebelum aq tidoq neyh...mana laa tawu neyh entry terakhir aq...


kepada awak,,yee awak...

....?????*lidah kelu sekejap...kalo saya tak da nanti,,baca laa diari saya...semua ada kat situ...lepas baca,,buang semuanya dari ingatan awak....

pesan datin :setiap dugaan yang turun ada hikmahnya...

p/s :aq tak dapat luahkan di sini sekarang...so,,entry neyh tergantung...maaf...

0 rAhsiA: