BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
here i'm come...coklat manis try to give the best...follow me if u want...tenkiu...i really appreciated it..=)

here i come

how much u view..??!

Sunday, July 3, 2011

DOAku buatmu SAHABAT

Ya Allah yang maha pemurah lagi maha penyayang,,

               sesungguhnya aku cuma hamba-Mu yang penuh sejuta kekhilafan ya Allah..aku cuma hamba yang
               penuh kedaifan ya Allah...ya Allah yang maha mendengar..kau sejahterakanlah sahabat-sahabatku
               ya Allah...kau rahmatilah mereka ya Allah,,kau berkatilah segala apa yang telah mereka usahakan
               ya Allah..ya Allah,,andai aku tidak diberi peluang untuk membahgiakan mereka(sahabatku)
              ya Allah,,kau sisipkanlah kebahgiaan buat mereka ya Allah...sesungguhnya,,kebahgiaan mereka
              mampu memberi aku secebis rasa bahgia itu,,meski aku terpaksa menelan sejuta kesakitan..
              ya Allah,,jangan sesekali kau uji mereka seperti mana engkau sedang menguji aku saat ini ya Allah..
              cukuplah aku saja yang menanggung segala dugaan mu yang maha hebat itu ya Allah...andai aku
              tidak berpeluang merasa walau sekelumit kebahgiaan dalam persahabatan ya Allah,, aku redha
              dengan ketentuan-Mu ya Allah..aku tahu kau maha mengetahui apa yang terbaik buat kami..andai
              rasa kasih mereka buat aku semakin luntur ya Allah,,jangan pula kau kikiskan rasa kasih ku kepada
              mereka ya Allah...kerana dari mereka aku kenal erti sebuah kehidupan ya Allah..kau kuatkanlah
              rasa kasih ini buat selamanya ya Allah...agar ia tidak berkurang sedikit pun ya Allah..kau jauhkanlah
              kami dari sifat hasad dan dengki,,agar ukhwah antara kami berkekalan dan terus mewangi sehingga
              ke taman syurga yang menjadi idaman para syuhada'...

amin ya robbal alamin...


pesan datin :doa itu penawar untuk segalanya..

p/s :aq tak dapat nak kongsi harta mahupun ilmu,,izinkan aq mendoakan kesejahteraan kalian...=')


0 rAhsiA: