BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
here i'm come...coklat manis try to give the best...follow me if u want...tenkiu...i really appreciated it..=)

here i come

how much u view..??!

Tuesday, July 5, 2011

INDAHnya saat itu...=')

indah jer kan waktu tuh...kita balik kelas sama2...kita jalan sama2...kita study sama2..kau buat lawak aq gelak berdekah2...aq buat lawak,,kau pulak gelak sampai tergoyang badan2...pastu,,sampai time makan,,kita kumpul sekali..kita makan sama2...aq angkat tangan baca doa,,kau pun angkat tangan sama2 aminkan doa yang aq baca...lepas tuh kita ke tandas basuh tangan sama2...aq tengok kau cuci tangan..aq tengok kau cuci mulut...macam2 pe'el ada....aq gelak sowang2...sweetnya waktu tuh..aq suka usik kau...aq maen si-gong2 ngan kau....waahh...seronok rupanya maen si-gong si-gong neyh...kau gelak,,aq pown turut gelak..kadang aq lapar kau buatkan meggi...kau memang pembuat meggi yang terbaek...owang pakai sudu gaulkan meggi tuh,,kau goncang2kan dy....kau memang hebat..itu yang buat aq tak lupa pasal kau...waktu mr.exam datang menjengah...kau jadi cikgu aq..kau ajar dengan penuh semangat...satu2 kau terang kat aq...sampai aq paham...kau bagi example yang paling mudah...kau dorong aq..kau kata kat aq,,kau pasti boleyh...bila result aq tak kuar,,kau risau...lagi risau dari aq...kau tolong aq...bila aq tengok result aq teruk..aq nanges,,kau sapu airmata aq dengan semangat kau...kau cakap,,aq boleyh...aq kena teruskan usaha...kali neyh bagi lebih sikit...tak putus kau nasihatkan aq...indah giler waktu tuh...aq rasa,,aq laa owang yang paling bahagia...sebab aq ada kau...indah aq rasa kehidupan aq kala itu...bila aq balik rumah...aq selalu ta sabar untuk kembali lagi...untuk sama2 jalani hidup aq dengan kau...hanya dengan kau,,senyuman tak pernah padam dari bibir aq...tapi....semuanya musnah..semuanya bermula dari aq sendiri..sebab mulut aq,,saat2 indah itu,,lenyap sekelip mata..tanpa aq sedar,,aq dah guris hati kau..aq kecewakan kau...kita dah makin renggang....kemesraan tuh seolah2 lenyap...semua kerana aq...aq tak mampu jadi yang terbaik untuk kau....sebab aq dah guris hati dan perasaan kau...kau mesti kecewa dengan aq bukan...kau mesti kesal bukan...??maafkan aq sekali lagi...sekarang aq dah tak dapat sama2 gelak berdekah2 dengan kau..aq dah tak dapat berjalan seiring dengan kau sambil bercerita macam dulu lagi..aq dah tak boleyh tengok kau basuh mulut macam selalu...aq dah tak boleyh main si-gong si-gong dengan kau...aq jugak dah tak dapat tengok kau buat "meggi shake" lagi...naseb aq baek,,sebab aq hanya boleyh tengok video kau yang aq rakam dulu...tapi kalo dulu aq tengok,,aq gelak dengan rasa bahgia..tapi sekarang aq hanya mampu melihat dengan di temani mutira jernih di pipi....sekarang jugak,,aq dah tak dapat dengar kau jerit2 sambil ajar aq...aq dah susah tuk dengar kau ceramahkan aq...tapi dalam hati aq,,kau tetap cikgu aq..sampai bila pown...aq jugak dah tak dapat dengar lagi,,nasihat2 kau yang sangat membantu aq...yang dapat menaikkan aq kembali....mulut kau seolah2 terkunci...semua kerana aq...salah aq kerana tidak pandai menjaga hati dan perasaan kau...sekali lagi,,aq pohon..maafkan aq...demi Allah,,aq sangat rindukan saat2 indah itu...tapi apakan daya..terlajak perahu boleyh di undur,,terlajak kata badan binasa...aq redha....semua neyh menyedarkan aq tentang banyak hal...apa pown...kau tetap dalam hati aq sebagai insan yang banyak mengajar aq tentang sebuah kehidupan...kau nak tahu kenapa aq masih di sini....semuanya kerana kau wahai SAHABAT...aq tak pernah harapkan kau untuk terus mengingati aq,,aq tak impikan sanjungan dari kau,,aq tak dambakan kemuliaan untuk aq...tapi aq pohon untuk menjadi seorang kawan dalam hidup mu...izinkan aq untuk berpaut di suatu sudut dalam hatimu sebagai seorang teman....tak aq nafikan,,memang mudah untuk melafazkan MAAF...dan tidak mudah pula untuk MEMAAFKAN...tapi cuma kemaafan dari kau yang aq dambakan...maafkan aq...aq tahu luka di hati mu bakal meninggalkan parut yang sangat mencacatkan...maafkan aq lagi....

AQ TERLALU MERINDUI SAAT2 INDAH ITU...












pesan datin :mohon keampunan setiap kali sebelum kamoo tidur,,kerana kemungkinan kamoo tidak lagi punyai peluang untuk meminta maaf keesokan harinya..

p/s :maafkan aq...

0 rAhsiA: