BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
here i'm come...coklat manis try to give the best...follow me if u want...tenkiu...i really appreciated it..=)

here i come

how much u view..??!

Sunday, July 10, 2011

NASI DAGING mak SEDAP...!!!

ASSALAMUALAIKUM malam yang suram...

wahh...seronok hari neyh...seronok ka..???seronok laa jugak kan....well,,mak,,abah n adik adik mai sampai ke sini....HAHA..dengan naik keta kapcai alphard kami...sampai sampai terus gerak p bukit ayer..p makan kat sana....hari neyh umah ta dak sapa...azii ikot family sha...kuaq...teah,,tuan,,sheera ngan zati kuaq p alor star kowt,,untuk dengaq ceramah nak jana pendapatan...depa kuaq awai pagi...aq dok lena siok lagi bahagia laa kan..HAHA...btw,,membe abah ada yang meniaga kat sana,,kat bukit ayer...sampai sampai cari tempat makan...makan sama sama...yang paling best,,mak buat NASIK DAGING...!!!waahhh sedapnya...anyway,,aq sebelum tidoq semalam,,aq da tersebut,,mesty mak bawak mai nasik daging esok...tengok tengok betoi...dy buat banyak...untuk kami sekeluarga ngan buat untuk housemate aq yang laen...memang banyaklah...tapi sayang,,depa suma ta dak kat umah....tak paa laa,,kami makan kat sana sambil tengok owang dok mandi mandi kat sana...abah dok sembang sembang ngan kawan dy uh..nama dy AZIZDAN....camtuh laa lebih kurang..aq pown ta sure...so,,dah abes makan,,terus balik..sebelum tuh sempat,,bagi adik mandi kat sana dulu....bg dy berenang berenang sat...asto baru gerak balik....masa sampai umah,,sha ngan azii dah ada kat umah...azii dok tidoq,,sha dok wat keja apa ntah..aq tanya,,sha nak nasik daging dak...dy cakap nak,,so aq amik laa lebih sikit,,kowt yang laen nak makan jugak kan...tak paa laahh...aq pown amik,,n yang lebih,,aq soh mak bawak balik..aq salam peluk cium mak abah,,n adik adik yang laen....sedeyh pulak...HAHA...ntah laa ann,,rasa hiba semacam jaa....tapi tahan jaa....so,,nangis dalam hati ja lah...heheh..=D..so masa kat sana,,ada laa aq tangkap gambaq ngan adik adik n mak aq...gambaq ngan abah ta dak...hahah...

hehehe...dok wat seronok sowang sowang

neyh muhammad noor..panggil mat nakai....

adik adik aq..hat pompuan nama ipah...

nak tangkap gambaq ngan mak..mak tamau....paksa jugak..HAHA

pesan datin :setiap kesusahan tuh ada kesenangannya...

p/s :hilang sat masalah yang sarat dalam otak...

0 rAhsiA: