BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
here i'm come...coklat manis try to give the best...follow me if u want...tenkiu...i really appreciated it..=)

here i come

how much u view..??!

Sunday, August 7, 2011

aku memang kuat M E L E N T I N G...

ASSALAMUALAIKUM pagi yang bluurrrr....

**************
arrgghhh..!!tension datang balik...apa pasai...???serabut pown nak sibuk sibuk ziarah aq..ntah 2 hari neyh,,emosi aq jadik tak stabil....semalam aq nanges..hari neyh aq nanges...perit yang aq rasa kat dalam tak sama perit yang aq keluarkan...nanges tak bererti suma tuh dapat selesaikan segalanya,,tapi sekurang kurangnya,,perit tuh boleyh di kurangkan...serius,,emosi aq sangat tak stabil n terganggu sekarang..yaa,,memang aq kuat melenting...semalam..!!aq jadi rindu kat sahabat aq yang sorang neyh...yaa,,rindu sangat sangat...aq takowt,,masa tak izinkan aq jumpa dy lagi...then,,serabut bila pikiaq yang aq dah buat salah ngan puan mak...actually,,puan mak,,percayakan aq,,sayangkan aq tanpa mintax sikit pown bayaran atau balasan...aq dah jadi serabut pas aq dah hilangkan cincin yang dy bagi....actually,,cincin uhh,,dy dapat dari maksu(kakak dy)..hadiah masa kawin...then,,dy bagi kat aq..dy penah cakap kat aq masa nak bagi cincin tuh....dy cakap jaga cincin tuh elok elok...buat cincin uhh,,cincin pusaka....owke,,sebab aq neyh,,jenis yang suka letak barang merata,,so,,aq tak pakai,,n aq simpan dalam kotak yang aq letak kerongsang kerongsang aq...satu hari tuh,,aq balik dari kelas,,belek laa aq punya kotak uh,,then tengok tengok,,cincin uh dah tak dak...cari keliling umah,,still tak jumpaa....aq dah semacam dah..takowt..!!takowt mak marah...bayangkan,,hadiah dari owang yang kita sayang,,yang kita jaga lama dah,,tetiba hilang macam tuh ja...kalo aq da kat tempat puan mak,,serius aq kecewa gila....menyesai tak sudah owang kata...

tetiba masa tuh,,teringat yang mak sikit punya susah nak cari duit...nak beli kat anak anak barang kemas,,tetiba,,anak anak hilangkan...apa kaitan,,cincin tuh kan dapat...haaa memang dapat,,tapi sekurang kurangnya,,cincin tuh boleyh dimanfaatkan saat diperlukan..ergghhh..!!peritnya....sebab tuh laa,,aq jadi sebak n nak nanges...aq takowt mak kecewa ngan aq....susahnya hidup macam neyh,,sampai laa tadi,,aq kol mak cakap kat dy kata cincin uh dah hilang....dy cakap nak buat macam mana,,dah tak dak rezeki...nanti keja beli laaa sendiri..aq tanya mak tak marah ka...???dy cakap,,nak marah buat apa,,benda dah pown jadi....so,,lega laa sikit...masa aq kol mak,,aq dengaq dy macam baru pas gelak gelak..aq tanya dy,,mak dok buat pa..??dy cakap dok layan depa 3 neyh..aq tanya laa sapa...???dy cakap kak aq(MAYA)..adik pompuan aq(IPAH),,n adik aq yang last uh(MAT NOR)...terus aq rasa laen..tetiba,,rindu aq jadi sarat sangat....jeles semacam...dalam hati,,wahh seronoknya,,dapat seronok seronok,,gelak gelak,,melawak melawak ngan mak n adik beradik yang len...sebak gilo's tetiba....

then,,aq kol "DIA"...tepon tak dapat,,tepon tak dapat...arrgghhh..!!!!kau taw tak yang aq sangat perlukan kau masa tuh..!!!aq tak dak tempat mengadu kat sini,,aq tak dak tempat nak melawak melawak kat sini,,aq tak dak tempat nak manja manja kat sini,,aq tak dak tempat nak kongsi segala cerita yang aq ada....aq cuma ada kau...kau jaa yang paham aq,,kau ja yang aq ada buat masa neyh,,tapi saat aq sangat perlukan kau,,kau pown tak dak...owke,,fine,,kau cakap kau terlelap,,bukan kau pinta....kau tak sengaja,,tapi maafkan aq,,aq dah TERkecik hati terlebih dahulu..aq tak marah kat kau,,tapi aq siikiiiiiiiiitttt KECEWA...aq tawu,,siapa aq nak rasa semua tuh ngan kau,,sedangkan aq penah cakap yang aq tak cintakan kau macam mana kau cintakan aq,,so,,atas sebab apa aq perlu kecewa dengan kau...???tak gi tu..???but,,i have no answer for that..yaa,,aq rasa sunyi sangat hidup aq sekarang...dah laa tadi masa berbuka,,aq sowang sowang kat umah...even aq tak puasa pown...housemate suma kuaq makan kat luaq...tak paa laa,,tuh hak depa..lagi pown,,depa naek moto,,bukan keta,,nak ajak aq macam mana kan...??it's owke aq paham...kau nak tawu bila emosi aq dah tak stabil cam tuh,,aq tak suka owang datang pujuk pujuk aq...

kau nak pujuk tuh terpulanglah,,tapi bila aq dah mula nak tinggi suara dengan kau,,mula tak hiraukan ratusan miskol dan puluhan mesej kau,,maksudnya,,aq perlu masa untuk diri aq sendiri...aq ta nak di ganggu masa tuh..tapi kau tak...kau terus mesej ngan miskol aq...aq rimas...kau paham tak aq perlu masa saat tuh...???yaa,,aq tawu,,atas alasan kau sayangkan aq,,kau buat macam tuh...tapi terimalah,,aq bukan jenis perempuan yang suka di pujuk rayu dan di ampu bagai....aq ada cara aq yang sendiri...then,,aq mula maki maki kau kan tadi...??sebab aq sangat serabut waktu tuh...aq dah fedup..!!!perkataan perkataan kesat suma di hujung lidah,,tapi aq masih waras untuk lakukan tuh semua...n lastly,,kau jugak yang makan hati dengan aq...right...??!!aq tawu,,kau mesti makan hati berulam jantung ngan aq tadi....sowi,,sebab aq dah jadikan kau tempat aq lepaskan segala amarah aq....aq dah tak boleyh kawal emosi BANGANG aq neyh..

yaa,,aq memang cepat melenting...aq memang kejam kekadang..aq jugak cepat rasa serba salah...aq mintak maaf....cuma MAAF ja yang aq pohon pada kau saat neyh...tolong laa...aq tak suka kau cakap kau nak datang sini,,setiap kali kau gadoh ngan aq...yaa,,mungkin kau nak test aq...nak tengok aq macam mana...tapi aq tak suka kau guna alasan tuh untuk aq reply back suma mesej kau...kau tawu bila aq buat masa tuh,,suma tuh atas keterpaksaan aq...aq tawu,,kau mampu untuk datang sini...thats why laa,,aq tak nak...memang aq tak terang terangan halang kau...tapi aq da cakap kan,,yang kau cuba ugut aq guna alasan nak datang sini...??aq kata tak payah n aq tak suka...aq tak suka kau bahayakan diri kau untuk aq...aq tak nak jadi papa kat kau,,then,,aq di tuduh sebagai punca segala masalah...aq tak nak hidup dalam keadaan yang serba salah,,seumur hidup aq...aq harap kau paham..aq jugak tawu,,yang kau mugkin akan terasa dengan apa yang aq tulis neyh..tapi aq terpaksa tulih,,untuk kau tahu...sekali lagi,,sejuta kemaafan aq pohon dari kau..n *take note...
AKU MEMANG KUAT MELENTING....




pesan datin :kadang kadang pujuk bukanlah jalan terbaik untuk kita menangi hati perempuan....

p/s :aq punya cara aq sendiri untuk tenangkan perasaan aq yang tengah kecamuk,,n kekadang aq perlukan masa lebih dari pujukan...

0 rAhsiA: