BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
here i'm come...coklat manis try to give the best...follow me if u want...tenkiu...i really appreciated it..=)

here i come

how much u view..??!

Sunday, August 14, 2011

mAnjA kEkAsiHku_SCREEN



manja engkau sumber ilhamku,,
manja penyeri malam malam ku,,
manja datanglah engkau padaku,,
bersama harum haruman kasihmu..

manja penawar rinduku,,
manja aku menyintaimu,,
manja ohh hooo oo manjaku,,
tanpa hadir kasih tak bererti,,
hooooo manja...

katakanlah hanya aku di hatimu,,
berkatalah engkau cinta kepadaku,,
percayalah aku sayang kepadamu,,
percayalah rinduku hanya untukmu,,
selama lamanya...

meranalah diriku andainya kau pergi,,
menangislah jiwaku andainya kehilangan dirimu,,
ku tanamkan impian,,
ku lemparkan harapan,,
moga kita,,
hidup bahagia...

katakanlah hanya aku di hatimu,,
berkatalah engkau cinta kepadaku,,
percayalah aku sayang kepadamu,,
percayalah rinduku hanya untukmu,,
selama lamanya...

meranalah diriku andainya kau pergi,,
menangislah jiwaku andainya kehilangan dirimu,,
ku tanamkan impian,,
ku lemparkan harapan,,
moga kita,,
hidup bahagia...


manja engkau sumber ilhamku,,
manja penyeri malam malam ku,,
manja datanglah engkau padaku,,
bersama harum haruman kasihmu,,
oooooo~~~
ooo manja....


p/s :tak dak benda nak post..

0 rAhsiA: