BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
here i'm come...coklat manis try to give the best...follow me if u want...tenkiu...i really appreciated it..=)

here i come

how much u view..??!

Thursday, August 11, 2011

once AGAIN...

ASSALAMUALAIKUM pagi yang panas..

jangan terkejut sebab apa aq cakap panas...sebab umah aq neyh memang laa panas even pagi,,sebab tingkap satu jaa...yang hidup dalam neyh dok ada 6 owang....oksigen kurang..HAHA...

**********

owke,,once again,,entry neyh untuk owang yang sama...terSENTAP plak aq ngan apa yang dy post kat chat aq...toing toing...sentap...aq tak taw laa sapa yang tak paham sekarang neyh...samada aq atau dy...siapa tahu...??aq sukalah ayat neyh..HAHA..so poyo's..
first but not first laa jugak kan..HAHA..apa ke bangang sangat ayat aq neyh...owke,,dah mula merepek...chop chop..!!!apa yang aq nak tulis sebenarnya neyh...haa...neyh,,kepada awak...haa,,awak laa..haaa,,awak yang tengah baca neyh..tuh yang tengah kerut kerut dahi tuh..haa,,haa,,memang laa saya degil...tapi bukan laa berniat saya nak tunjuk keras kepala tuh atas alasan untuk saya mungkir janji yang saya dah buat ngan awak tuh..(alahai...sopan pulak laa aq ehh..???GAMPANG!!)owke,,saya tahu apa yang awak suruh saya buat tuh bersebab..yaa,,saya tawu,,bila kita mandi lambat,,risiko untuk dapat paru paru berair adalah tinggi...saya tawu,,bukan laa saya tak tawu,,atau sengaja buat BANGANG tak tawu..tapi entahlaa,,saya neyh nak jadi apa kan...??thanx,,saya hargai awak,,pasal tuh...saya tawu awak sayang saya,,tak mau saya sakit...betol cakap owang,,"prevention is better than cure.."right..??mencegah lebih baik dari merawat..tuh laa maksudnya...owke,,i will try my best...saya pown sayang diri saya jugak,,tapi EGO mengatasi segalanya...(eeiiiwww...buruknya perangai..!!)
then pasal neyh..pasal neyh laa yang buat hati saya tercalar neyh...sunggoh..!!!dengar sini wahai awak...apa maksud awak saya dah tak perlukan awak bila ada owang laen yang sudi nak temankan saya cuma pergi ke bazar ramadan...??salah kaa bila ada owang nak jadi kawan saya even dy tuh laki..??awak cakap kat saya apa...??

"haa,,yelaa,,dah tak perlukan kita neyh,,ada owang laen dah boleyh temankan dy...tolong dy..ya laa kita neyh jauh..paham paham...lepas neyh tak dak sapa laa nak naek keta merah kita...."

hello..!!!memang statement neyh buat aq bengang macam nak boh penyepak hang taw dak...weyh,,dy bawu teman aq sekali...tuh pown mai ke bazar nak beli juadah bukak posa...yaa,,memang selalu aq boleyh p sowang,,tapi depa nak tolong sebab depa taw aq tak berapa sihat....aq tak p kelas pagi tadi...weyhh,,hang..haa...hang..!!hang sepatutnya bersyukur taw dak sebab ada lagi owang yang nak amik berat pasai aq...kalo aq mati kat sini pown,,bukan hang owang PERTAMA yang bleyh hantaq aq p hospital,,sebab aq ngan hang dok ada jauh...kalo apa apa jadi kat aq kat sini,,depa dulu yang boleyh tolong aq...takkan aq nak bergantung ngan hang sampai aq mati...??hang sepatutnya bersyukur sebab ada owang yang sudi nak tolong aq...hang taw dak...aq kekadang tak paham macam mana cara hang pikiaq...plizz,,open your mind...!!yaa,,aq p naek kereta ngan depa,,sebab depa laki,,takkan aq nak meronggeng naek moto ngan depa...????aq pown taw laaa...depa jaa yang ada transport...membe pompuan aq tak dak transport...yaa,,aq naek kereta,tapi bukan aq naek MERCEDES ka,,BMW ka,,HONDA CIVIC   ka..atau ALPHARD..aq naek kancil jaa weyh,,kancil lama uh...so,,what the reasons hang nak cakap aq dah tak sudi nak naek keta saga hang tuh...plizz laa...hang kata hang kenai aq..tapi cam neyh kaa,,cara hang nak nilai aq...???hang taw aq punya family camna,,hang taw camna life aq,,so,,WTF hang nak kata aq cam tuh..kalo hang nak taw,,aq penah naek kereta lagi terok dari kereta hang...siapa aq nak demand tinggi tinggi neyh...???
aq tak kisah pown...hang yang macam tak bersyukur ngan apa yang hang ada...aq tak pernah merungut pown kan bila aq naek saga merah hang...??tak kan...??aq terima seadanya...bila keta hang tak dak aircond,,sebab rosak tetiba,,ada aq merajuk ngan hang...???takkan...aq bukan pompuan jenis tuh,,,yaa,,memang aq ada suruh hang p repair..tuh untuk kebaikan hang...!!!hang paham dak...macam hari tuh,,hujan lebat,,keta jadi berwapkan,,nak drive pown susah...thats why laa,,aq suruh hang p perbaik...bukan niat untuk keselesaan aq bhai...untuk diri hang jugak...wiper uh...aq suruh tukaq,,sebab boleyh tengok lagi clear kalo hujan pown...aq bukan niat nak kata kat hang macam macam...aq nak hang sedaq...


pasal hang nak aq pujuk pujuk hang,,bukan aq tak mau pujuk,,atau bukan aq tak paham,,atau bukan aq neyh "lembap" sangat pasal apa yang hang nak...hang selalu cakap an,,haa laa,,ngan owang laen cepat jaa pujuk...adess..!!pening aq kekadang...aq pown tak taw apa sebenaqnya aq boleyh buat....aq tak taw laa nak explain macam mana nak bagi hang paham....serius,,serabut gila aq sekarang...macam neyh laa,,aq pujuk depa tuh,,sebab saja saja jaa,,bup aq taw depa tuh maen maen...tapi ngan hang..??hang nak aq manjakan hang,,belai belai hang,,pujuk pujuk hang bagai...aq boleyh buat,,tapi biaq laa,,aq buat tuh dengan kerelaan dan keikhlasan aq sendiri...tak perlu laa hang nak gtaw aq,,"tengok,,ngan dy,,aq cam tak paham,,tapi ngan owang laen...???"eeiiiiii...!!!!geram geram...dah laa..aq dah cukup tekanan ada kat sini...aq ada komitmen untuk benda laen sama,,bukan untuk hang saja owke...aq harap hang paham laa.....


pesan datin :bukan senang kita nak buat semua owang puas hati ngan kita....


p/s :sowi,,entry neyh kasaq dan tak berbudi bahasa...nanti kalo ada yang aq lupa,,aq tulis lagi...

0 rAhsiA: