BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
here i'm come...coklat manis try to give the best...follow me if u want...tenkiu...i really appreciated it..=)

here i come

how much u view..??!

Monday, August 15, 2011

setelah sekian lama...

ASSALAMUALAIKUM badan yang sakit...

waahhh tajuk entry nyer...macam gempak habes...gempak laa sangat kan...>_<"owke aku perasan..!!!apa yang sekian lama neyh..???actually aq nak cita laa,,aq neyh memang minat ngan silat dari aku sekolah menengah lagi...ada laa membe membe yang ajak masuk,,tapi aq tamau...aq dulu GEMUK's...hahaha..dalam otak ngeng neyh pikiaq satu jaa,,aq nak masuk neyh,,ada kaa SAIZ baju untuk aku....hahhahaha...gampang gila waktu tuh..!!!cisss....pikiaq tak matang langsung kan..lagi pown aq masuk sebab marka aku dulu,,ngajaq silat...sebab tuh tergedik gedik sangat nak masuk....gedik kan..??ahhh lantaklah...apa kau kisah...???

****************
boleyh dikatakan hari hari gak laa abang edy chat ngan aku...soh aku turun latihan...dy cakap,,aku da bakat..hahhaha....ya kaaa...???eeeuuuwwww...macam tipu jaa kan...tapi tak paa lah...so,,dah berkali kali gak laa aku bagi alasan kat dy...aku kata tak dak transport lah,,sakit perutlah..n bagai laaa...n last semalam dy tanya aku lagi....dalam hati,,"esshh tak borink kaa dy neyh dok ajak ajak aku neyh....bukan starz pown...HAHA.."macam bangga sat laa an,,ada owang tak putus putus ajak aku turun training kan...


so,,untuk sekian kalinyaa,,malam neyh aku p laa sport com...nak p latihan silat olahraga...depa kata hari neyh belajaq skill ngan hapa ntah..so,,aku ingat tak laa teruk sangat....tak paalaa,,tuh yang aku pi...sampai sampai sana jaa,,owang dah terkejut..!!sebab aku neyh jarang turun,,memangtak pernah turun pown owke...hahahha..depa tanya laa,,asal tak turun lama,,,dah sombong and bagai lagilah....ciss...!!mana ada..!!aku MALAS owke..MALAS....hahhaha..apa ada hal...sampai sampai,,coach tak sampai lagi...tunggu laa dy sat dalam 5 minit camtuh..n dy pown sampai laa ngan mama(mak dy)...!!so,,dah amik matress bagai,,so,,start laa warming up..pergghh..!!!memang terbaikk wwoookk..!!!!
starting macam biasa laa kan....then dah habes kena lompat bintang 50 kali dalam kiraan 3...kiranya,,50x3=150 kali...siioootttt..!!!!naseb aku lepas....hahhahaha
pastuh start aa dengan pumping n satu g owang panggil hapa ntah,,yang lutut kena bengkokkan sikit uh..then buat macam ketuk ketampi dalam keadaan cam uh....bayangkan,,mula mula dengan pumping 50,,asto,,yang bend lutut uhh 50,,habes tuh,,pumping balik 30,,selang seli sampai laa kiraan yang ke dua puluh,,baru start latihan masing masing...cuba bayang bapa banyak derr...???50x2=100,,30x2=60,,20x2=40...takka dah 200..???memang gilo's cap tenggiling senggugut doh..!!!aq dah rasa laen macam dah...dengan rasa nak muntah,,ngan crumpt paha n betih ngan pening bagai....setelah sekian lama aku tak turun,,n neyh wat kali yang pertama dalam sem neyhh,,latihan neyh dah berjaya buat aku macam nak PITAM derrr..!!!pergghh...sapa tahan...last last,,aku g belakang sowang sowang...sebab dah rasa nak muntah,,nasib baik tak muntah agy...
then terus,,g wat latihan tendangan ngan tumbukan...tapi aku buat tak banyak sangat laa,,sebab lutut  aku dah terketar ketar beb..!!!cisss...!!!asto,,aku tengok jaa laa depa buat latihan...masa dekat koi 11 uhh,,aku mohon diri nak balik lah..HAHAH....abang edy cakap pa kat aku,,"bila plak nak mai...???tunggu abang edy pujuk rayu n bagi sutera mas dulu kaa baru nak mai...??"aku gelak jaa kat dy,,n aku cakap insyAllah....hahaha...memang terbaik lah...sebab aku rasa macam aku punya muscle terkoyak...gilo's kan..takpa laa..sekurang kurangnya aku dapat pengalaman baru....


haaa....neyhla body safe guard...aku taktawu betol ke tak..hahha


macam "cockroaches" dak..???hahahha


****************

pesan datin :menuntut ilmu tuh biarlah sampai kita tua....

p/s :siot...!!!letih bhai...!!!

0 rAhsiA: