BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
here i'm come...coklat manis try to give the best...follow me if u want...tenkiu...i really appreciated it..=)

here i come

how much u view..??!

Tuesday, April 10, 2012

wishes : HAPPY belated BIRTHDAY my dear EX

ASSALAMUALAIKUM

******
happy belated BIRTHDAY sayang..saya tawu mungkin terlalu lambat untuk saya ucapkan selamat ulang tahun buat awak...ucapan nieyh pown awak tak dapat dengar dari mulut saya sendiri...maafkan saya sayang...saya tawu mesti awak sedih,,sebab saya tak wish kat awak masa 1hb APRIL hari tuh...bukan saya tak ingat..tapi saya tak kuat untuk ucapkan kat awak even antaq 1 mesej ucapan...saya kena terima yang antara kita dah tak dak apa...tapi awak still dalam hati saya..*nanges*

awak nak tahu,,saya tak pernah berhenti fikirkan pasal awak..saya tak tahu sama ada masih ada rasa cinta dan sayang neyh untuk awak...last call dari awak,,awak tanya saya "fatin dah tak sayang abang ker.."then saya jawab "ya!"..awak tanya lagi,,"dah tak dak kaa rasa cinta untuk abang dalam hati fatin".."ya!"..itu jawapan saya untuk soalan kedua awak...soalan terakhir awak tanya saya dalam tangisan yang bersisa "betul ka fatin nak tinggalkan abang...fatin tak nak hidup dengan abang ka..?"awak perasan tak yang saya diam lama...kemudian muncul jawapan yang awak tak pernah harapkan.."ya!" itu jawapan terakhir saya untuk awak...

awak nak tahu,,seusai awak letak telefon,,air mata saya tak berhenti mengalir...saya tak tawu samaada saya menyesal dengan keputusan neyh atau apa...yang pasti saya terpaksa demi menjaga hati kedua orang tua saya..juga hati saya turut derita awak...ya,,saya kenal awak hampir 6 tahun..tapi mak dan abah sudah bersama saya selama 20 tahun awak..perlu kaa saya korbankan mereka untuk terima awak dalam hidup saya..saya tak mampu untuk sakiti hati mereka,,lantas saya memilih awak dan juga perasaan saya sendiri sebagai korban..mungkin itu yang terbaik...saya yakin,,apa yang terjadi semua kehendak dari Allah..

awak nak tahu lagi,,bila saya tengok pasangan yang makan dekat McD,,fikiran saya terus mencari awak...saat saya tengok pasangan di pizza hut,,sekali lagi,,otak saya mencerna wajah awak sayang...setiap kali saya balik ke penang,,saya bancuh air kat kedai abah,,datang lagi wajah awak bersama kenangan yang pernoh tercoret antara kita di situ..saya dah cakap,,mulut bisa menipu..tapi saya tak dapat tipu hati saya,,yang saya masih menyimpan awak di satu sudut di hati saya...

saya nak awak tawu,,apa yang saya buat nie bukanlah untuk menyakiti awak...demi Allah..mungkin pada mata awak saya nampak kejam...tapi saya bukan orang yang sebegitu...awak nak tawu,,saya tak pernah lupakan awak di setiap hujung doa saya..semoga awak sentiasa mendapat sebuah kebahgiaan meskipun bukan dengan saya..saya tak mampu beri kebahgiaan untuk awak...lepas awak saya tak tawu siapa yang mampu bukak pintu hati saya lagi...awak terima kasih sebab sudi tunggu saya cari saya selama 5 tahun yang sudah..tapi saya dah hancurkan impian awak untuk bersama saya..maafkan saya..saya tiada pilihan..awak masih di hati saya...

saya sangat berharap yang awak akan baca blog dan entry saya neyh..tapi mungkin kah..??sebelum saya jumpa awak balik saya ada tulis satu entry untuk awak..saya tak tawu sama ada awak dah baca atau tak...mungkin ada hikmah kenapa Allah temukan kita,,kemudian pisahkan kita dalam satu jangka masa yang panjang,,kemudian di temukan semula dalam jangka masa yang pendek,,kemudian dipisahkan lagi selepas tu..saya harap ada keindahan buat kita lepas apa yang terjadi...doakan yang terbaik untuk saya...once again

HAPPY BELATED BIRTHDAY my dear EX....

SHAIFUL NIZAM JAAFAR



0 rAhsiA: