BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
here i'm come...coklat manis try to give the best...follow me if u want...tenkiu...i really appreciated it..=)

here i come

how much u view..??!

Monday, July 30, 2012

bila AKU SUDAH TIADA - hujan

ASSALAMUALAIKUM

hari neyh aq berbuka dengan budak budak silat..dekat KUALA PERLIS...aq naek moto dengan kaisya..ada yang naek keta..tapi pompuan kami dua jaa yang naek moto..gila best...aq nak tulis entry,,tapi mood nak bercerita aq tak sampai lagi..so,,aq just nak post lirik lagu...someone penah bagi lirik neyh kat aq...so,,aq rsa lirik neyh aq nak dedicate untuk someone yang laen pulak...bukak you tube dengar laa..maksud dia mendalam sangat...

enjoy to read this...

******

bila aku sudah TIADA,,simpan semua lagu ku,,
jangan di TANGIS selalu,,
mungkin,,
itu sementera,,bila jumpa PENGGANTIKU,,
jangan di LUPAKAN aku,,

pagi itu,,indah seperti biasa,,
tidur yang lena terhenti di sana,,
layap kuyup,,masih tak terdaya,,
bukalah pintumu,,
curahkan cahaya...

SIAPA yang SANGKA,,
bila tiba MASA kita untuk pergi SELAMANYA,,
takkan terDUGA,,
jika saat itu Tuhan tentukan,,
AKU lah orangnya....




bila aku sudah TIADA,,simpan semua lagu ku,,

jangan di TANGIS selalu,,
mungkin,,
itu sementera,,bila jumpa PENGGANTIKU,,
jangan di LUPAKAN aku..

gelak tawa,,tangisan yang hiba,,
KENANGAN kita,,masa di DUNIA,,
alangkah indahnya jika,,
kita mampu HIDUP SELAMANYA...

SIAPA yang SANGKA,,
bila tiba MASA kita untuk pergi SELAMANYA,,
takkan terDUGA,,
jika saat itu Tuhan tentukan,,
AKU lah orangnya....

bila aku sudah TIADA,,
simpan semua laguku,,jangan di  TANGIS selalu,,
mungkin itu sementara,,
bila jumpa PENGGANTIKU,,
JANGAN DILUPAKAN AKU...!!





0 rAhsiA: