BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
here i'm come...coklat manis try to give the best...follow me if u want...tenkiu...i really appreciated it..=)

here i come

how much u view..??!

Friday, August 3, 2012

mintalah dengan TUHAN

bila aku minta  KEKUATAN,,
Tuhan bagi aku KESUKARAN,,
kerana dari situ aku dapat KEKUATAN,,
bila aku minta KEBIJAKSANAAN,,
Tuhan beri aku MASALAH,,
kerana dari situ aku kumpul PENGALAMAN..
bila aku minta KEMEWAHAN,,
Tuhan beri aku jalan untuk mencari KERJA,,
kerana dari situ aku mula tahu CARA,,
bila aku minta KETABAHAN,,
Tuhan bagi aku sejuta RINTANGAN dan HALANGAN,,
kerana dari situ aku aku belajar menjadi TABAH...

bila aku minta CINTA,,
Tuhan datangkan aku insan insan yang memerlukan aku,,
untuk membantunya,,
kerana dari situ CINTA akan bermula...

bila aku minta BANTUAN,,
Tuhan beri aku PELUANG dan KESEMPATAN,,
kerana dari situ aku akan MENCUBA...

betapa INDAH dan BERMAKNANYA hidup ni,,
kerana Tuhan tak pernah bagi apa yang aku minta,,
tanpa aku USAHA untuk mendapatkannya..
kerana dari situ aku belajar untuk HIDUP..


TERIMA KASIH TUHAN,,
kerana dari situ aku mula MENGENALI dan MENCINTAIMU..

by : FREESTYLER JUNIOR
edit by : AKU




0 rAhsiA: