BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
here i'm come...coklat manis try to give the best...follow me if u want...tenkiu...i really appreciated it..=)

here i come

how much u view..??!

Friday, August 3, 2012

mungkin..??

ASSALAMUALAIKUM

tangan luka tumbuk target untuk release tension masa training hari neyh...kaki sakit tapi puas bila dapat lepas semuanya kat target...tapi dalam hati neyh,,aku tak taw mcm mana cara nak buat...kian lama,,blog neyh jadi supa tempat lunggok sampah...dah jadi carca marba...semua aku sumbat sekali..aku malas nak tulis dalam diary...so,,blog neyh tempat aku lampias semua yang aku rasa...

*****
bukak facebook,,kuaq muka dia...jari neyh tak bulih nak dok diam..mesti nak click kat dia,,untuk bukak wall dia,,nak ushar facebook dia...aku tak taw napa..bila bukak wall dia,,kuar ".....is in relationship with....."tergamam untuk dua minit...apa semua neyh..??!!!tapi cuma dalam hati..apa guna nya untuk aku hamburkan semua tuh melalui perkataan..??nak cari simpati..??dari siapa..???lupakan..tak bawak faedah pown...

ahh..!!mungkin tuh yang aku nak..??dia dah jumpa orang yang lebih baik..dia dah jumpa orang yang boleh terima dia seadanya...dia dah ada orang yang sudi sayangkan dia..tuh kan yang aku nak...kenapa timbul perasaan neyh..??sakit di HATI...arghhh..!!tutup wall dia,,aku bukak wall si perempuan.."alhamdulillah,,semuanya dah selesai.."
then komen dari dia...ada lagi dua perkara yang belum selesai..zaappp..!!terlintas di kepala,,dua benda,,

1.PERTUNANGAN
2.PERNIKAHAN

hati menangis..tapi cuma di dalam...tanya pada diri sendiri..untuk apa ia di tangisi...bukan ka,,ini jalan yang aku pilih...ya..ini yang aku pilih..tapi perlukah secepat ini...semua kerja tuhan..siapa aku untuk halang semua neyh..??*perlahan air mata turun melewati pipi*
tetiba aku teringat dialog dari drama bersiri setiap petang "dejavu di kinabalu..."

"....saya sayangkan awak,,tapi saya tak tahu kenapa saya masih mencintai dia..."

tamak kah aku..??egokah aku..??mungkin....betullah apa yang orang selalu cakap,,benda bila kita dah kehilangan baru kita terasa untuk menghargai....perit...!!kejamnya aku untuk merosakkan hubungan orang lain...argghh..!!tuhan,,kurniakan aku segenggam TABAH..itulah jodoh..

"SAYANG TAK BERERTI KITA MAMPU UNTUK MEMILIKI..."




1 rAhsiA:

shahril said...

adakh kita cpat lupa ngn semua pekara?