BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
here i'm come...coklat manis try to give the best...follow me if u want...tenkiu...i really appreciated it..=)

here i come

how much u view..??!

Wednesday, September 19, 2012

CONFIUS a.k.a KELIRU

ASSALAMUALAIKUM

esok pagi,,seawal jam 8.00 pagi,,aq dah kena get ready ngan test ECO261..tapi mood aku untuk study langsung entah ke mana aku pown tak sure...aku baca apa pown langsung tak masuk,,and tak lekat kat memory aku...sungguh aku rasa teruk gila punya..dengan batuk yang makin teruk,,di tambah pulak dengan sakit kepalanya,,masyAllah tuhan saja laa yang taw..kepada group partner aku,,aku mintak maaf sesangat,,aku taw,,hempa marah aku sebab selalu tak join buat assignment sesama...sesungguhnya bukan aku sengaja nak mengelat curi tulang..sekali lagi aku harap hempa maafkan aku..di sebabkan aku tak boleyh nak study lagi,,aku luangkan sedikit masa aku untuk blog picisan neyh sebelum aku kembali bersama bantal bantal dan tilam aku...

*********

confius atau keliru..aku konfirm suma sudah sedia maklum dengan word neyh...tak perlu laa aku nak hurai satu persatu untuk aku pahamkan korang..dan for sure mesti semua orang pernah berdepan dengan situasi "confius" atau "keliru" neyh...macam tuh laa keadaan aku sekarang neyh...

aku sendiri kadang kadang confius dengan perasaan aku terhadap seorang lelaki...ya,,aku tak nafikan dulu aku sangatlah tak boleyh nak duduk kalau tak dak insan yang bernama lelaki,,atau lebih mudah orang cakap boyfren la...asal broke up jer,,mula laa kawan ngan laki len...rasa macam KUNO gila ahh kalo hidup me'NYINGLE' neyh...tengok kawan kawan dengan merka masing masing,,mula laa nak jeles...sampai pernah satu tahap membe membe cop aku neyh "playgirl"..ciss..!!tapi macam bangga laa bila dapat title keramat uh..padahal orang pandang perempuan girl neyh macam B****...pergh...!!memalukan...

tapi sekarang neyh aku takut untuk pegang title couple neyh...takut untuk mengaku ada seorang kekasih hati..??takut ka,,tapi sebenarnya aku lebih selesa dalam keadaan sensorang macam neyh...tak terikat dengan mana mana...ada orang cakap,,aku neyh takut untuk mengaku ada merka sebab takut laki lain tak mau layan aku dah...betul ka..??salah uhh...aku ada sebab aku sendiri kenapa aku suka keadaan macam neyh yang mana susah untuk aku explain kat orang...

seriusly aku cakap,,aku cuma berserah jodoh aku kat Allah..tak kisah laa bilanya nak mai jodoh uh,,ataupun dah sampai pown sebenarnya..bagi aku,,ada jodoh,,adalah...tapi sesetengah orang tuh sangat mementingkan title KEKASIH uhhh...herrmmm...tapi aku tak salahkan sesapa..masing masing ada pendirian masing masing..yer dak...tak kisah lah..tapi bagi aku title tuh tak penting mana pown...

actually aku ada laa beberapa kawan lelaki..nak kata suma tuh rapat tuh tak laa jugak..tapi ada laa sorang neyh memang rapat ngan aku...dia dulu boyfren aku...but now,,kami neyh KAWAN...nak kata kawan dak jugak,,nak kata merka pown tak jugak...ishh tak tawlah nak describe macam mana...dy laa selalu ngan aku waktu aku susah,,waktu aku sedih,,waktu aku memerlukan,,waktu aku happy...selalu kuaq sekali...care pasal aku...sakit aku bagai...tapi aku tak taw apa sebenarnya perasaan aku kat dia..sungguh aku tak taw..bukan aku tak mau bagitaw...ntah laa...

aku taw apa jaa yang dy buat kat aku,,dia nak aku jadi milik dy,,sebab dy sayang and cinta kan aku..tuh yang dy gtaw aku...tuh yang aku taw and aku rasa...tapi...aku tak taw napa,,kekadang aku selalu sakitkan hati dy,,kekadang aku tak amik kisah pown kalau kalau dy terasa ngan apa yang aku cakap,,terguris ngan apa yang aku buat,,terkilan dengan layanan aku..dy nak merajuk,,sorilah aku tak layan,,dy marah aku buat tak taw,,dy risau aku buat macam tak dak apa pown yang jadi..kekadang fon kol dy,,mesej dy aku biaq sepi macam tuh ja...aku selalu direct jaa ngan dy...tapi kalau laa apa yang aku buat kat dy tuh balik mai kat aku,,sumpah aku sumpah seranah,,silap hari bulan boleyh aku tinggal dy macam tuh ja..jujur aku cakap...

tapi pernah sehari tuh,,dy balik keja langsung tak inform aku..macam nak gila aku di buatnya..serius aku cakap,,aku risau gila..entah paa jadi kat dy kat tengah jalan..telefon berkali kali,,mesej tak reply...macam kucing hilang anak dah aku masa tuh...sampai aku merajuk laa ngan dy balik..entah apa motif aku buat macam tuh pown aku tak sure...yang pasti aku sedikit terasa..jenis aku tak boleyh nak 24jam nak mesej..habis kuat 1 mesej jadilaa dalam sehari uh...tak pown mesej sebelum tidoq pown jadilaa...tuh jenis aku..tapi mai tang dy,,aku buat tak taw jaa bila dy kol,,bila dy mesej bertubi tubi..aku buat macam tak dak perasaan...

ntah laa...tuh laa aku cakap,,aku sendiri confius dengan perasaan aku yang sebenar...aku lebih suka masing masing taw tentang perasaan sendiri..tak payah nak declare...sebab aku taw bila declare mesti semuanya terbatas...bagi aku selagi masing masing tak terikat dengan apa apa hubungan,,masing masing bebas untuk pilih jalan hidup sendiri..tak kisah laa nak kuaq dengan sapa,,nak mesej dengan sapa...asalkan taw nak jaga diri...memang laa orang yang tak dak perasaan jaa yang tak jeles...tapi untuk apa kita nak halang sosial life orang yang tak semestinya lagi jadi partner hidup kita...yer dak..??bagi aku macam tuh laa..bagi orang lain tuh aku tak taw lah pulak macam mana..bagi mana mana yang terasa atau tersakit hati dengan entry aku neyh,,aku mintak maaf..

insyAllah,,sampai satu saat nanti kalau kata aku neyh milik dy,,aku terima tak kisah laa sesapa pown...and aku nak cakap,,aku tak kisah kalau mana mana lelaki yang aku kawan sekarang neyh ada suka kat mana mana perempuan dy boleh jaa nak teruskan HUBUNGAN tuh...aku tak halang even suatu hari nanti aku akan rasa satu KEHILANGAN yang sangat BESAR...tapi aku yakin dengan qada' dan qadar...buat apa nak risau,,kalau betul dah Allah janjikan dia untuk kita mana p pown dy tetap akan jadi milik kita..tuh jaa yang aku pegang...



0 rAhsiA: