BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
here i'm come...coklat manis try to give the best...follow me if u want...tenkiu...i really appreciated it..=)

here i come

how much u view..??!

Sunday, April 14, 2013

SEMESTER DONE

ASSALAMUALAIKUM

disebabkan aku tak boleh nak layan RUNNING MAN,,so aku bukak blog nie tok update entry baru..al maklumlah,,diri nie dah FREE...sebelum balik penang,,balik rumah then sibuk,,konfirm konfirm punya aku tak bleh nak update blog..siang rehat,,malam kerja..mana nak ada masa nak berblogging nie kan...

*******
ALHAMDULILLAH...sebaris kalimah yang cukup mudah,,ringkas dan penuh makna dapat aku ucapkan..ucapan sebagai tanda kita bersyukur kepada Allah Tuhan sekalian alam..orang yang tidak pernah merasa kesyukuran walaupun dengan pemberian yang kecil,,maka tergolonglah mereka dalam golongan orang orang yang SOMBONG...

alhamdullillah,,syukur kepada dia yang menciptakan AKU,,KAU,,DIA,,MEREKA dan KITA semua sebab aku dah selamat selesaikan SEMESTER yang berikutnya...perjalanan yang cukup cantik Allah rencanakan untuk kita...

alhamdulillah,,aku dah habes paper final exam untuk sem nie...habes semalam...aku tak taw lah nak cakap macam mana..tapi ada jugak 2 3 paper yang aku tak dapat skor..mungkin pergantungan aku banyak hanya pada usaha tanpa aku meletakkan pergantungan aku kepada yang sepatutnya -ALLAH..

actually,,sem nie adalah sem last untuk member member aku...sumpah,,i'm gonna miss ALL of you...especially YOU dear..!!!apa yang buat kita rasa rindu,,adalah MASA yang dah kita habeskan sesama...aku tak taw lagi macam mana nasib aku untuk sem nie..adakah baik??agak baik??amat baik??atau TIDAK bernasib BAIK??sekali lagi itu semua Tuhan yang aturkan...

usaha dah aku usahakan..mungkin usaha aku masih belum cukup...apa pown aku kena terima dengan redha,,sebab apa yang aku dapat adalah atas apa yang dah aku USAHAKAN...kalau aku dapat BANYAK,,mungkin sebab USAHA aku yang LEBIH...kalau aku dapat SIKIT,,,itu bermakna USAHA yang aku KELUARKAN masih TAK mencukupi..!!

"Allah tidak akan memberi KURANG daripada apa yang kita USAHAKAN,,dan tidak member LEBIH atas apa yang dah DI USAHAKAN.."

apa pown,,aku harap semuanya baik baik belaka...in shaa Allah...ramai budak budak U aku dah balik...ada yang sangat tak sabar nak balik..tapi ntah napa aku pulak rasa nak duduk sini untuk berapa ketika lagi..habeskan masa bersama sama...mungkin ini saat terakhir kita jumpa..mungkin...kita tak tahu..sesungguhnya Allah lebih mengetahui segalanya...

nak kemas barang pun malas...apa pown yang bermain kat kepala otak aku sekarang nie macam mana aku nak hadap semester depan sensorang..mampu kaa aku...ahh,,abaikan..apa saja masalah pasti ada jalan penyelesaian...

apa pown aku nak cakap,,selamat tinggal "SEMESTER INI"..!
























nota  : entry hilangkan bosan

0 rAhsiA: