BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
here i'm come...coklat manis try to give the best...follow me if u want...tenkiu...i really appreciated it..=)

here i come

how much u view..??!

Monday, July 1, 2013

boring !

ASSALAMUALAIKUM

actually dah lama aku tak update blog...latest entry pown aku letak lirik lagu ja..sumpah ketandusan idea nak tulis...then bulan 5 ri tuh,,masa cuti sem lagi lah...apa pown tak sempat nak buat..bersosial di laman "so-SIAL" lagi lah tak sempat..sebab sibuk ngan wedding kakak aku..almaklumlah bila kena jadi driver ke sana ke sini...so,,memang apa pown tak sempat..dengan buat majlis secara gotong royong..rumah aku mak aku kak aku ngan adik aku yang cat..then 2 minggu sebelum majlis abang aku baru balik settle bahagian dapur,,kalo nak harap si gadis gadis memang tak sempat laa..sebab gadis gadis ada lagiiiiiiiiiiii banyakkkkkkkk benda yang perlu di settlekan..

*******
nak di jadikan...di waktu pagi begini dengan kelas esok kol 10.00 pagi memanag laa susah aku nak lelap mata...kalo kelas kol 8 memang time aku tidur dah..sebab esok nak kena bangun awal macam mana pown...so disebabkan masih ada ruang untuk aku berangan angan esok pagi,,maka di saat ini aku still tak boleh nak lena...warghhh!!!stresss..!!!!

nak kata lapaq,,aku dah makan...apa pasai entah malam ne...rindu kowt...HAHA...poyo gila statement baqq hang!!!ha laa selalu dok bergelak ketawa ngan dia,,malam nie sunyi teruih..haii sabaq je la...nasib bukan somi aku g..kalo somi aku,,aku ajak dia guling guling time aku tak bleh lena macam nie...naseb baik bukan hak mutlak lagi...haii..sabarlah hai hati...

sebenaqnya aku tak dak benda nak cerita pown dalam entry nie...tapi bagi menghilangkan kebosanan aku terpaksa merepek repek sekejap...#entry tanpa hala tujuan..!!!

tadi tengah hari entah angin apa ntah,,aku masak,,aku ajak ya mai makan sekali...selamat ada yang nak teman..kalo dak makan sensorang lah jawabnya...boring kowt weyh!!pastu dalam dok sembang sembang ngan dy ajak laa dy p jogging petang tuh...

dengan semangat kol 6 dy mai amik aku kat rumah...al maklumlah moto gue dah uzur...nak wat gena kan...terpaksalah menumpang...btw...segan nak p jogging dalam uitm kat sportcom,,aku ajak la ya p jog kat kampung uh...mai ai..!!!p p sana sawah terbentang luas...ronda ronda laa nak cari port mana nak jogging...luaih luasbaq hang bendang tu wey...ronda punya ronda sampai sesat...jalan nya banyak "The Road Not Taken.." banyak cabang kowt..nak p mana pown tataw...di sebabkan ikot kepala drebar,,sampai laa kami jumpa jalan mati..HAHA...turun moto kona balik laa...kona kona dua kali p tempat yang sama...HAHA..cuak bang hang sesat kat tempat orang...

tapi dengan semangat yang ada,,control laa ayu,,and lastly jumpa jugak jalan keluar..alhamdulillah Allah tunjukkan jalan yang benar,,jalan yang lurus..HAHA..gelong..then singgah p kedai makan eskrem..konon p jogging,,last last p amik angin ja...chuih..!!!

err....errrrr....errrrrr...errrrrrrrr....errrrrrrrrrrrrrr *ketandusan kata kata ..takpalah,,aku rasa aku cerita takat nie jala kowt..bapak boring siak entry aku kali nie...padan tak dak yang nak follow blog hangit aku nie..HAHAHA...




notaKAKI  : aku rindu kat hang weyh...HAHA..

0 rAhsiA: